Dagen inan tävling är det viktigt att ha roligt och slappna av. Så förbundskapten zogaj planerade in lite besök och annat trevligt. Mem först ett måste – registrering och inlämning av kortlekar.

Sedan blev det besök hos Google, Svenska Ambassaden i Singapore  där Marwin och Idriz passade på att bli intervjuade av Sveriges Radio i P1 – morgon och slutligen trevlig middag på One Kind House. Middagen tillagades med allt grönt direkt från trädgården och smakade ljuvligt! Tack Olle Bjerkås och Fredrik Härren för alla kontakter som gjorde denna dag möjligt för oss! Vi kommer aldrig glömma er – som vi säger på Minnesförbundet.

Dags för registrering!

Ninja och Morgan visar vägen! Fast vänta nu… de ska ju inte tävla… Tur Emma och Marwin är hack i häl till registreringen.

Marwin! Hur många kortlekar skulle du minnas nu igen? ”Alla” … så klart… De kommer gå bra det här! Emma nöjer sig med 17 st.

Förbundskaptenen ska också minnas ett antal kortlekar. Men inte alla, som Marwin.

Googles högkvarter får fint besök! ”Google it! Eller fråga Marwin som vi säger hemma i Sverige”…

Emma Andersson, Sveriges bästa junior genom tiderna!

Karin Andersson, Emmas mamma och bästa suporter! Karin bidrog till middagen också genom att plocka lite kryddor. Det blir inte färskare än så!

Ninja Wallonius och Morgan Blomkvist. De roar landslaget och håller humöret högt på Camp Sweden många glada skratt blir det. Kuriosa för den vetgirige är att vi n alla vet att Marwin är ”Made in Singapore” för 22 år sedan… Så man kan säga att det är hemmaplan för Sverige – litegrann 🙂

Fantastisk middag på One Kind House med egenplockade grönsaker och kryddor direkt från trädgården!

Mmmmm